دکتر آیدا ابراهیمی

DR. AYDA EBRAHIMI

امروزه داشتن لبخند زیبا و دندانهایی منطبق بر معیارهای زیبایی خواسته بسیاری از افراد است، اما هدف ما حفظ سلامتی دهان و دندان در کنار دستیابی به زیبایی لبخند و جلوگیری از عوارض و آسیب های درمان‌ های زیبایی است به طوریکه سلامتی دندان های شما، زیبایی آن را تامین کند.
استفاده از بروزترین تکنولوژی و جدیدترین دانش حوزه دندانپزشکی، ما را در رسیدن به اهداف مان یاری خواهد کرد. مرکز دندانپزشکی دکتر آیدا ابراهیمی در خیابان شیخ بهایی تهران می باشد.
از جمله خدمات درمانی و زیبایی که در مرکز دندانپزشکی دکتر آیدا ابراهیمی ارائه می شود می توان به لمینت سرامیکی دندان، کامپوزیت ونیر، بلیچینگ (سفیدکردن دندان)، ایمپلنت (کاشت دندان)، پروتز دندان و درمان ریشه دندان اشاره کرد.

دکتر آیدا ابراهیمی، فارغ التحصیل دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی از دانشگاه تبریز و به شماره نظام پزشکی 147806 می باشد.

دکتر آیدا ابراهیمی در طول سالیان متمادی فعالیت حرفه ای در حوزه درمانی و زیبایی دندان، در دوره های حرفه ای زیبایی و درمانی بسیاری شرکت نموده و موفق به دریافت گواهینامه های حرفه ای متعددی در این حوزه شده است.


دکتر آیدا ابراهیمی را در اینستاگرام دنبال کنید

0
+
سال تجربه
0
+
بیمار رضایتمند
0
+
خلق لبخند زیبا

تعدادی از نمونه کارهای زیبایی دکتر آیدا ابراهیمی

کلیه خدمات زیبایی و درمانی دندان

شما میتوانید برای اطلاع از طرح دقیق درمان و اطلاع از هزینه ها با شماره های ما تماس بگیرید و برای ویزیت حضوری رایگان به مطب دندانپزشکی دکتر آیدا ابراهیمی مراجعه فرمائید.